zaterdag 2 april 2016

Shoplog 1 april met o.a Kiko, Essence, Catrice & Makeup Academy + review!

Hey allemaal!

Het is een lange tijd geleden dat ik wat heb gepost op mijn blog omdat ik het super druk heb want ik heb over 2 weken examens! Maar ik beloof na mijn examens meer te gaan posten. Ik ben vandaag (1 april) naar een overdekt winkelcentrum geweest hier in Rotterdam namelijk het Alexandrium. Ik was eigenlijk helemaal niet van plan om dingen te gaan kopen maar dat heb ik toch gedaan. Hieronder zien jullie de dingen die ik heb gekocht + review!

Als eerst ben ik naar de Kruidvat gegaan en ging ik een beetje rondkijken en zag ik ineens MUA staan en wat was ik toch blij want bij mij heb je geen MUA schap. Na lang zoeken had ik eindelijk het palette gevonden die ik wou en dat is deze, namelijk de: Romantic Efflorescence voor maar 5,99 dus die kon ik echt niet laten liggen!







Zo zien de kleuren er van dichtbij uit en wauw de kleur recht boven in genaamd 'Fiery' is echt prachtig vind je niet?



Maar toen ging ik de kleuren swatchen en vond ik het eigenlijk heel erg tegenvallen... De laatste kleur op mijn arm en dat is rechts onderin het palette is gewoon bijna helemaal weggevallen. Als ik deze kleuren op mijn ogen ga aanbrengen moet ik sowieso meerdere lagen aanbrengen maar de kleur 'Fiery' is echt prachtig!






 Daarna zag ik dit pareltje liggen en die kon ik eigenlijk ook niet laten liggen want ik had eigenlijk een nieuwe bronzer nodig want, mijn bronzer van The Body Shop is kapot.... Wat ik wel tegen vond vallen van deze bronzer is dat de 'bronzer' kleur aan de rechterkant best wegvalt omdat hij op mijn gezicht bijna dezelfde kleur is als mijn huid terwijl hij in de verpakking er veel donkerder uit ziet! De prijs hiervan is 2,39 en de kleur is nummer 10 sunshine.


En ook deze kon ik niet laten liggen want mijn compact powder is ook kapot gegaan..



Wat ik zo fijn vind aan deze compact powder is dat er een spiegeltje in zit! Grote pluspunt want ik kan niet altijd mijn spiegeltje vinden.. Deze compact powder kost 4,99 en is in de kleur 010 Translucent.


En wat ik als laatste heb gekocht bij de Kruidvat is deze lipstick en 'lipliner' in 2 prachtige kleuren. De lipstick kleur is 21 'Trés Chic' en deze kleur laat me echt heel erg denken aan MAC Diva dus als je een goedkope versie wilt hebben kan je hem bij de Kruidvat kopen! En de lipliner gebruik ik eronder zodat het langer blijft zitten en dit is de velvet stick in nummer 05 'Plum Perfect'. De lipstick kostte 2,39 en de velvet stick kostte 1,99

En dan gaan we naar Kiko! Daar zag ik helaas niet veel leuks alleen deze 3 oogschaduws..


Ik heb voor deze 3 kleuren gekozen omdat ik eigenlijk alleen maar nude kleuren draag en een keer wil experimenteren met oogschaduwen! De linker is nummer 116, de middelste 115 en de rechter is nummer 175. De eerste twee kleuren zijn groen achtig en de 3e kleur is grijs. En de eerste oogschaduw bevat glitters!


Dit zijn de kleuren op mijn arm. Voor de prijs van namelijk 2,39 per stuk vind ik het erg goeie kwaliteit! Een extra laagje op je ogen kan nooit kwaad maar ik ben blij met deze 3 kleuren!


Daarna ben ik naar de Claires gegaan, ik wou heel graag een nep septum omdat ik die van mij ben kwijt geraakt in Barcelona.. Ik vond niet écht een leuke maar toen zag ik wel een leuke maar die zat in een pakje met 2 andere septums dus ik dacht ja ach dan koop ik wel heel het pakje met 3 septums dus als ik er een kwijt raak heb ik er altijd nog 2 over! De prijs van dit pakketje met 3 nep septums kost 12 euro.


En als laatste ben ik naar de Big Bazar gegaan want ik moest echt nieuwe kaarsen hebben voor in mijn kamer.  Maar ik kon niet echt 1..2..3 leuke en lekkere kaarsen vinden dus heb ik maar een kaarsenhouder gekocht samen me vanille geur waxinelichtjes. De kaarsenhouder kostte 0,99 en de waxinelichtjes kostte 1,79!




0 reacties:

Een reactie posten

Copyright © 2014 Isabella