maandag 4 mei 2015

Collective Haul (o.a Monki, Stussy, Yellow Claw)

Hey! Vandaag heb ik een nieuwe blogpost voor jullie. Ik heb in de laatste 2 weken wat dingen gekocht maar niet veel om er gelijk een shoplog van te maken. Daarom deze collective haul.

Ik heb iets gekocht bij de Monki, Stussy & Yellow Claw. Wil je weten wat? Blijf lezen!





Als eerst heb ik deze schoenen gekocht bij de Monki. Ze hadden ook zwarte maar ik vond deze erg gaaf door het kleurtje. Ze lopen erg fijn alleen moet je wel goed oppassen omdat je ze makkelijk kan beschadigen wat bij mij al is gebeurd. Ze kosten 45 euro, als je ze ook wilt kijk dan snel op de site van Monki!





Aaaah wat ben ik blij met dit shirt! Ik ben fan van Yellow Claw en ik wou al heel lang een shirt van Yellow Claw. Nou dit is em dan! Hij kost 27,50 exclusief  verzendkosten. Wat ik wel erg jammer vind is dat dit shirt erg lang valt. Ik heb gewoon maat S maar dit shirt valt voor mij als een kort jurkje haha. Maar verder ben ik er erg blij mee en het shirt is van goeie kwaliteit! Ik vind de achterkant van het shirt het mooiste omdat daar het logo op staat met Never Dies.

Op de zijkanten van de mouwen staat het logo van Yellow Claw.

 
Op de linkerkant van het shirt staat een vlag en weer het Yellow Claw logo.  Wat ook jammer is, is dat alle stofjes (haren van mijn kat in dit geval) er heel lang op blijven zitten en er moeilijk af gaan.




 
En als laatste dit hoedje, een bucket hat van Stussy. Je moet er maar van houden, ik hield er eerst echt totaal niet van maar ik was gister (3-05-2015) in de stad en ik ging langs x21 (alleen in Rotterdam te vinden) wat eigenlijk een mannen winkel is maar ze verkopen daar super leuke kleding. Ze hebben hem ook in het wit maar die stond me niet echt en ik ben altijd bang als ik iets wit koop dat het snel vies word want zo onhandig ben ik wel! Hij kost 35 ero maar hij is van erg goeie kwaliteit en toen ik hem had gekocht was ik wel blij want het regende ineens super hard in de stad.

 Zo ziet de voorkant eruit, het logo is erg mooi en langs de rand staat: Triba Stussy. Hij valt erg fijn en in de winkel hebben ze meerdere maten dus als je een groter/kleiner hoofd hebt passen ze altijd wel!


Dit was het dan weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden!





0 reacties:

Een reactie posten

Copyright © 2014 Isabella